Translate

28 Eylül 2013

Ben Yaptııım :)








Biraz bozuk ve amatör olmasına rağmen, ben de biraz ilerledim galiba bu tırnak süsleme işinde :D Aslında olay ilerlemek falan değil tabii ki sadece daha fazla zaman ayırmak. Bazen ne kadar boş bir iş desem de çok hoşuma gidiyor tırnaklarımla uğraşmak. Oje hastası olmayan anlayamaz bu duyguyu. Hiç işin yok mu kızım senin derdim ben olsam ama bunun işin olmamasıyla alakası yok. Hele şu Eylül ayında öğle araları toplantılar için eve gelemediğim ya da okul çıkışı dosyaların, evrakların başından kalkamayıp 17 de okul kapatılırken Zekiye Teyze 'Sınıfa kilitleyeceğim seni '' demesine karşın off yine bitmediii diye diye eve yürüdüğüm günlerde. O yorgunluğun üstüne Ela nın ilgi bekleyen ve özleyen gözleri.  Bir gün, şu iki haftada bir gün uyuyor buldum Ela yı ve hemen yanına yattım. O kadar mutlu oldum ki hemen dalmışım ve kapı.. Zilin üzerinde ''Ela uyuyor olabilir'' yazdığı için zile basamayan ama kapıyı resmen yumruklayan kim olabilir derken Ela ya baktım. O kadar derin uyuyordu ki duymadı ohh dedim ve kapattım gözlerimi. 2. kez aynı yumruklar :( Allah ım nolur Ela uyanmadan ve benim uykum kaçmadan gitsin dedim. Bu kadar yumruğa rağmen evden tık sesi gelmiyorsa olmadığımızı düşünür nasıl olsa. Yok gitmedi 3. round a geçti. Ben de kalktım kapıya baktım neyse ki döndüğümde Ela hala uyuyordu ama ben bir daha dalamadım.. Kim mi? Ödevini unutan bir öğrencim tabii ki. :) 

Peki hangi ara yapıyorum tırnaklarımı.. Sabah güneş doğarken.. Evet doğru okudunuz. Yıllardır güneş doğarken ve sonrasında uyumak istemeyen ben buna bir çözüm bulamadım. Ama bu sefer karar verdim buna alışmanın bir yolu olmalı. 30 oldum ve hala yarın yarın demek istemiyorum. Bugün, bugün ,bugün... Kitap okumak olmadı, uykumu açmadı, gözlerim kapandı yine. Bir internette takılma bir dışarı yürüyüşe çıkmak bir de tırnaklarımla uğraşmak :) bu haftayı sabah  6 dan sonra gözlerim açık geçirmemi sağladı. Dönüşümlü olarak kullanacağım yöntemlerin arasında en çok hoşuma giden yürüyüş ama havalar iyice soğuyunca olmayacak sanırım. 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder