Translate

1 Ağustos 2013

Saç Bigudisi ve diğer şekillendiriciler



Bu resmi eminim çoğunuz gördünüz. O kadar çok dolaşıyor ki sitelerde. Belki de benim gibi ee bir deneyeyim dediniz.




8tl


Saçlarım dalgalı aslında ama benim istediğim daha düzgün ve daha bukleli bir saç bazen..  Öncelikle şunu söyleyeyim bir paketin içinden 16 tane falan çıkıyor ve yarısının boyu çok kısa. Boyu kısa olanlar katlı saçlarda ancak üstteki kısa katları içine alıyor. Diğer 8 tane de uzun saçlara yetmiyor. O yüzden 1 paket daha sipariş ettim. Ama şimdi kullanamıyorum çünkü saçlarım biraz daha uzadı ve tüm bigudiler artık kısa geliyor. Yani saç boyu omuzlardan biraz aşağıda olan bayanlar için ideal.



Bu resimdeki bigudilerin boyları çok uzun. Bunlar hangi sitede ve yazıyor mu uzun olduğu bilmiyorum.


 Şimdi gelelim ürün güzel mi değil mi. Aslında saç maşam var ama hem saçı yakıyor hem çok uzun sürüyor, yorucu yani. Bu bigudilerle 15 dakikada tüm saçımı sarıyordum. Tabii bunun da beklemesi var. Ama sonuç harika oluyor. Ben saçımı açınça bukleleri dağıtıyordum. Kabarık ve dalgalı çok hoşuma gidiyor. 




Hafif nemli saçımdan tv izlerken gelişi güzel bir tutam alıp bigudinin içine koyuyordum. İçinde bir çubuk var, ucu kancalı. O çubuğu bigudinin içine geçirip kancayla saçı tutuyorsunuz ve saçı çekmenizle saç bigudinin içine giriyor. Bu kadar..

Saçlarımı sarıya boyattığımdan beri kendi buklelerim olmuyor. Dalgalarım da eskisi gibi değil. Böyle olan var mı? Sarıyı çok seviyorum ve merak ediyorum artık böyle mi olacak yoksa eski sağlığına kavuşacak mı?

Peki böyle kabarık olması için ne yapmak lazım?? Ben buna bayılıyorum..





Şimdi aldığım ve ertesi gün geri gönderdiğim bir başka ürünü anlatacağım. Ben de resmine kandım ''hadi yaa o kadar basit miii ? Kuruturken dalgalanacak haa'' diye hemen sipariş ettim.









Şimdi bu resme iyi bakın lütfen. Saç kurutma makinesinin ucuna takılan bu aparat aynen görüldüğü gibi bir borudan ibaret. Borunun bir ucundan saçınızı sokacaksınız diğer uçtan çıkacak ve o borunun içinde saçınız öyle dönecek öyle mi?? 


Evet saçımla çok uğraşıyorum. Ve ben bunu da aldım





(Şimdi baktım da bi sayfada 25 tl yazıyor, aman haa 12 ye almıştım)


Çok garip bir alet doğrusu, kim düşünür ki bunları. Sakın benim gibi o resimlerdeki gibi yapabileceğinizi zannetmeyin  :D ( ha bu arada tüm bu ürünler o kadar ucuz ki o yüzden o kadar atladım sanırım. Bir de internetten alışverişte geri iade hakkım olduğu için gayet rahatım. Kargo bedavayı gördüm mü hiç boş çevirmiyorum) Ama bunu göndermedim çünkü güzel yapıyor ama çok zahmetli. Ancak arada saçlarımın aralarına bir kaç tane yaparım diye düşündüm. 

Saçlarınızı incecik 3 ya da 4 tutama ayırıyorsunuz (o kadar ince ki o uçlardaki deliklere sığacak kadar ) her tutamı bir uca geçiriyorsunuz ve düğmeye basıyorsunuz. Uçlar dönüyor ve şirin bir rasta oluyor. Düşünün artık tüm saçı ince ince ayırıp o uçlara geçirdiğinizi! Saç bu yani ipi iğneye geçirmek bile daha basit. Bir de uçlar dönerken acıtır mı acaba diye çalıştırmakta tereddüt etmiştim ama hiç acıtmıyor.

İşte benim internet ve saç maceralarım. Hahahaaaaha 
Haa bunun yanında o saç boncuklarını da koymuşlar, berbattı yaa :D



Aslında şunu da sonradan gördüm, çok merak ediyorum ama almayacağım artık yeter:). Eğer alır ve beğenirseniz bana söyleyin lütfen. 


  



İnanıyorum bir gün onu bulacağım. Hayallerimdeki o saç şekillendiriciyi. 10 dakikada saçlarımı yakmadan, beni yormadan saçlarımı şekle sokan o makineyi.. Tüm kalbimle inanıyorum :)













10 yorum:

  1. O son gördüğünü sakın alma arkadasım aldı hiç ama hiç bir işe yaramıyor... Bu arada mailini aldım blogunu da izlemeye aldım hemen :) Pamukkale'de çekilmiş olan fotoğrafa bayıldım. Maşallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür edeim uyarı için cnm. ve diğer her şey için :)

      Sil
  2. Renkli bigudilerden ben de almıştım, kesinlikle bir paket yetmiyor. O boyu daha uzun olanlarda asıl orjinal markanın ürünleri.

    YanıtlaSil
  3. hımm işte asıl orjinal ürün olduğunu bilmiyordum asıl ou almak lazım o zaman .. peki site biliyorsan yazar mısın ?

    YanıtlaSil
  4. Ya bende su dalgası yapan bi şekillendiribi arıyorum böyle havalı dursun,hacimli hacimli:) ama bulacağımi sanmıyorum:) Saçların yipranmistır eski saçlarını özleyeceksin.ben karamel e boyamitim iki sene olacak uçlarda oryal var hala.yapmadığım bakım kalmadı:( sende bitkisel yağlarla bakım yapabilirsin umarım ise yarar ..

    YanıtlaSil
  5. Aslında saçlarıma hiç bakmıyorum,yani yüzüme ve ellerime verdiğim özeni saçlarıma da vermem gerek..

    YanıtlaSil
  6. bende de babbylissin maşası var baya memnunum :))
    bu arada bende yeniyim blogunu gelen maille farkettim:))
    Bana da beklerim http://hayatkolik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. tavsiyen için tesekkür ederim ben de philips in düzleştiricisi var ama işte uzun sürüor , benm de o kadar sabrım yok artık :)

    YanıtlaSil
  8. şu rasta yapan alet gerçekten işe yarıyo mu o siteye ben de bakıyorum arada ve sürekli gözüme çarpıyo bunlar ben de saçlarımla uğraşmayı çok seviyorum ama bi türlü almaya cesaret edemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdığım gibi çok zahmetli, asla saçının hepsini yapamazsın sabahta aksama kadar uğraşsan da. ancak aralara bikaç yaparsan fena değil. ama bildiğimiz rasta değil bunun yaptığı. bir kaç tutam saçı birbirine doluyor sadece. o gün denedikten sonra 1 kere bile yapmadım biliyor musun :) elim değmedi

      Sil