Translate

15 Ağustos 2013

Romantik Komedi





Aslında bu tür filmler izlemeyi sevmem. Biraz gülmenin dışında vakit kaybı gibi gelir bana. Aynı senaryo, benzer espriler, aynı son..  Benim seveceğim bir film beni şaşırtmalı, meraklandırmalı, hem izlerken hem bitince ''işte bu'' dedirtmeli. ''Vay bee adamlar nasıl düşünmüş, ne yazmışlar, nasıl oynamışlar.'' diye anlattırmalı heyecanla. 

Bunun gibi filmlerde geçen genellemelerden de nefret ederim. Kadınlar şöyledir, erkekler böyledir ... bitti.. gibi genellemeler. 

Ama yine de bazen canım istiyor böyle filmler izlemek. Aslında her tür den iyi olanı seyredince güzel vakit geçiriyor insan. Mesela 50 İlk Öpücük mü öyle bir film vardı. Berbat bir hikaye bana göre. İzlediğime pişman olduğum filmlerden biriydi. 

Bu filmde pişman olmuyorsunuz izlediğinize, sadece keyifli bir kaç saat geçiriyorsunuz.

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    36. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil