Translate

15 Ağustos 2013

Parmak Boyası








Liseden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine girdiğim bu blogu tüm annelere şiddetle öneriyorum. Bebeğiyle veya çocuğuyla dolu dolu, eğitici ve öğretici zaman geçirmek isteyen tüm annelere..
Aktiviteler ay ay bölümlenmiş. 21. ay etkinliklerini açtım. Sayfada gördüğüm tavuk resmi, geçen aldığım parmak boyasını aklıma getirdi. 
Benim tavuğum biraz yayvan oldu ama Ela sevdi :) Sonra google a zürafa okul öncesi yazdım. Çizebileceğim bir zürafa resmi çıksın diye. Çok şirin oldu yaa
Tavuğu boyamadan önce bir kaç parmak biz de dokunduk, zürafayı ise sadece Ela boyadı. Bir de boyarken ''ayak,ayak'' diyerek sadece ayağı boyaması ve ''hadi başını da boya'' dediğimizde başını boyaması, beneklerin ne demek olduğunu öğrenmesi, hepsi hepsi çok hoştu..

Kutusunun içine parmağını soktuğunda boyayı alamadığı için bu sefer boyaları kapağına döktüm biraz, öyle verdim



Sonuç :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder