Translate

27 Ağustos 2013

Fareler ve İnsanlar





Bu nasıl bir kitap ismi böyle diye elime almıştım. Öylesine okumaya başladım, zaten ince bir kitaptı. Okudukça merakım arttı. Hüzünlü, sürükleyici bir hikaye. Aslında ne izlediklerimde ne de dinlediklerimde hüzün, üzüntü vs sevmem. Slow şarkılar genelde hoşuma gitmez. Hatta dinleyemem. Gümbür gümbür olmalı benim dinleyeceğim şarkı. Ya da herkesin bayılarak takip ettiği diziler beni resmen boğar. Avrupa Yakası vardı izlediğim, şimdi de ara sıra baktığım Yalan Dünya. 

Sonunda üzülmüştüm bu kitabın. Aslında öyle olmasaydı, keşke tanısalardı gibi düşünmüştüm. Kitap olsa da insan niye öyle yaptılar diye soramadan edemiyor galiba. 

Not: Slow kelimesinin karşıığı Türkçe de ne yazık ki yok. Hatta w harfiyle geçmiş bizim yazılara, ne saçma!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder