Translate

12 Ağustos 2013

Evdeki Düşman





Merak ederek izleyeceğiniz,heyecanlı bir film istiyorsanız güzel bir film. İnsanı sıkmayacak kadar hızlı gelişiyor. Süper bir film diyemem ama pişman olmayacağınız kadar heyecanı yaşatıyor size. 

Bugün kardeşimle gezerken afişini gördük. Ben saçma sapan korku filmlerini sevmiyorum. Yaratıklar, şeytanlar, ya da aniden çıkan korkunç suratlar olsun istemiyorum. Doğrusu film izlerken ve sonrasında korkmak istemiyorum. Benim istediğim sadece heyecan. Özellikle bu tarz psikopatların olduğu filmlerde ise biraz sinir oluyorum. Genelde sayıp döküyorum. ''Şunun yaptığı pisliğe bak.. Ne kadar pislik..'' En fazla söylediğimde bu oluyor.

Belki bu film sizi daha fazla gerebilir. Çünkü ben kardeşlerimle izledim :) Sonu ise tam bir komedi oldu. Birbirimizi korkutmaya çalışmalarımız, aniden oradan buradan çıkışlarımız, garip suratlar ve bakışlar, tepkisiz ve sessiz duruşlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder