Translate

11 Ağustos 2013

Akat Gardi Oje Kurutucu





Geçen haftalarda Bim den çok ucuza aldığım oje kurutucuyu biraz önce Ela ile denedik. Daha önce niye bir oje kurutucu almayı düşünmediysem. Her seferinde evden çıkana kadar illa ki kıyıdan köşeden bozulan ojelerime sinir olurdum. Hele kurusun diye Ela yı oyalama çabalarım. Ya da çeşmenin altına tutmalar. 

Aslında 3 sene önce Avon dan almıştım oje kurutucu ama o bunun gibi püskürtmeli değildi. Tek tek tırnakların üzerine damlatıyordun. Ne saçma, biz aldıktan sonra püskürtmeli uç çıkmıştı. Onu hiç kullanmadım diyebilirım. 

Biraz önce Ela nın ayaklarına sürdük kırmızı ojeleri. Sonra iki kere püskürttüm ve koştu gitti. Sonuç; hiç bozulmadan kurumuş. Sonra kendi tırnaklarıma geçtim. Bir elime sürerken diğer elimdekiler kurumuş. Oleeyyy..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder