Translate

25 Temmuz 2013

Yemek Kitaplarım






Alttaki 3 büyük kitap sürekli kullandıklarım. Sofra dergisinin özel serisi. Daha çok ortadaki Sofra yı kullanıyorum. Çünkü onda yemek tarifleri var. Diğerlerini ancak kalabalık misafir geleceği zaman çayın yanına yapacaklarım için açıyorum.

Mutfakta ben nasılım? Saysam aklımdan 20 tarif çıkmaz. Çünkü hep farklı bir şey yapmak, denemek isterim. Çok sık mutfağa girmediğim için daha önce yaptıgımı bile tekrar yapmak için tarifine bakarım. Hünkar Beğendi yi kaç defa yaptım oysa yine de eksik birşey kalmasın diye şöyle bir bakarım. Mesela misafirler için bile hep yeni tariflere bakarım. Sonuç bazen kötü çıksa da farketmez, başka bir şey yaparım.

La Cucına Italıana dergilerinin 1 yıllık koleksiyon arşivi sıradaki.. Bu dergideki tarifler ise inanılmaz gerçekten. Üstelik margarin kullanılmıyor, kurabiyeler bile tereyağıyla. Ama bu dergilere ne zaman bir tarif için baksam hep bir şeyler eksik oluyor. Ben de her seferinde ''Vaktim olduğunda yapacaklarımı ayarlayıp alacaklar listesi yazayım'' diyorum, olmuyor :( 12 süper dergiden sadece 1 tarif yaptım. İtalyan usulü makarna. Kabaklıydı ve nefisti. Bir kaç sefer yapmıştım.


Mutfak Günlüğü ve üstündekileri dergilerin yanında hediye olarak almıştım. Yemek dergileri de çok güzel oluyor ama artık her şey internette o kadar çok ve güzel ki yeni dergi almıyorum uzun zamandır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder