Translate

4 Temmuz 2013

Pamukkale






İlla o sulara ayaklarım değecek,
Çamurunu koluma,bacağıma,suratıma süreceğim.

Bir efsane var kimden dinledim hatırlamıyorum
hikayeyi de tam hatırlamıyorum zaten :)

Çok çirkin bir kız varmış.
Kimse onu beğenmiyormuş
ve karar vermiş kendini öldürmeye
Çıkmış bir tepeye, (Pamukkale)
Atlamış

Oradan beyaz atlı bir genç geçiyormuş :)
Hemen kızı alıp evine götürmüş
Hastaneye de olabilir
Kıza bir şey olmamış zaten, sadece bayılmış.
Ayıldığında yakışıklıdan evlenme teklifi almış

:)
Kız çok şaşırmış tabii
O anda ayna buluvermiş ve bakmış kiiiii
Çok , çok güzel bir kız aynada
Allah Allah



Gerçekten uydurmadım,duydum ya da okudum. 

Ben de sürüyorum, sürenleri de görüyorum.
Ne yapıyor bilemiyorum ama yumuşacık oluyor bebek gibi cidden.
Zaten kumun kendisi yumuşacık.



                                                    Aynı kareleri her sene yine çekeceğim
                                                     Gece,gündüz, benli ya da bensiz

                         Ama artık Ela'yla oynamaktan ya da onu çekmekten etrafıma pek bakamıyorum.




Off diyeceğim yine onlar çıkarıyor keyfini

Evet yaa, hep yabancı turistler giriyor o havuzlara mis gibi. 
Biz dizimize kadar ıslanıp dönüyoruz.
Merak ediyorum ne zaman paçalarını kıvırdığımız pantolonları çıkarıp, bikinili bayanlara bakmayı bırakacağız.






Ya bunlara ne demeli; elleri bile eldivenli!! 


Yok artık!! Köpek miii?


Allah'ımm geçen sene Ela'nın hali..


Bu da bir önceki sene..
:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder