Translate

26 Temmuz 2013

Mutfak-Kiler ve Dolap içi Dizaynı




Mutfaklara taktığımı söylemiştim. Şimdi de mutfak dolaparının içine bakıyorum. Öyle hazırlanmış dolaplar ve çekmeceler var ki sıra sıra , her şey yeri yerinde. ve her şey çok şık.. Bu sefer önce kırmızı renkten başladım. Kiler sisteminde iki seçenek daha var. Sizce hangisi daha kullanışlı ve derli toplu? 




                                                               Bence bu aşağıdaki;




Beni en çok sinir eden de tencereler ve kapakları. Üst üste yığılmış bir görüntü ve her seferinde hepsinin bozulması ve tekrar düzeltilmesi. O sırada çıkan tencere sesi, takırtısı. Ayy bunun kapağı nerede?











Şu çekmecelere de bayıldım, baharatlıklara da yer ayrılmış. Onlar bile dışarıda kalmayacak. Bunu da söylemiştim; ben mutfağımda tezgahımın üzerinde ya da masada bir tek şey dursun istemem.















Bu resimdeki en üst çekmeceye dikkat edin. Bütün tezgah üstü bezleri, gerekli gereçleri toplamış hem de elinizin altında. İşte bu tam benlik..




Köşe çekmece de gayet iyi yerleşmiş yerine..






Bunlar da çok kullanışlı görünüyor









































3 yorum:

  1. Bayıldım bu çekmece düzenleyiler Nerede satılıyor

    YanıtlaSil
  2. Modern hazır mutfaklarda istediğiniz gibi çekmece içi hazırlıyorlar. Ben resimleri netten topladım.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada hazırdaki mutfağınıziçin ikea dan ya da onun benzeri mağazalardan alacagınız malzemelerle istediğiniz çekmece ya da dolap içini yapabileceğinizi zannediyorum.

    YanıtlaSil