Translate

23 Temmuz 2013

Modern Mutfaklar


     Şu sıralarda mutfaklara taktım kafayı. Yeni mutfaklar müthiş gözalıcı. Renkler harika, ferahlık veriyor özellikle beyaz. Geçen senelerde bu dizayn bana banyoya girmişim gibi (ya da yatak odası gardrobuna benzetsem de) hissettirse de gittikçe daha çok hoşuma gidiyor. Özellikle herşeyin yerinin olması tam da benim istediğim şey. Çünkü ben tezgahımda bir tek şeyin varlığını bile istemem. Bulaşık sepetim bile yoktu benim. Şimdi oturduğum lojmanın mutfağı küçük ve dolapları çok yetersiz olduğu için mecburen dışarıda bir şeyler duruyor. Belki de bu yüzden bu resimlere bakmaya doyamıyorum. Ve bir tanesinden istiyorum, istiyorum, istiyorum...

İşte beyazlar..














Beyaza biraz renk katınca da mükemmelll..










Biraz daha renk, biraz daha..







Şimdi beyazı çıkaralım aradan (sadece duvarlarda kalsın) bakın böyle de çok güzel olacak..






Renkleri seviyorum, bu kadar canlı renkler hayatımızda olmalı bence. Mesela duvarlarda daha canlı, daha koyu renkler olmalı evlerde. İnşallah evim olduğunda her odayı farklı renk istiyorum hatta duvarlar bile yerine göre farklılaşmalı. Bazılarına bu isteklerim değişik bazen de garip geliyor. Olabilir zevk meselesi. Bi ara o tarz fotoğraflar toplarım.

Şimdi benim renklerim geliyor. Kendi evimde de hakim olan 3 renk. Kırmızı, siyah ve beyaz (krem de olabilir) Çok asil ama ya çok asil. Çok şık, çok uyumlu, çok çekici. Daha ne diyeyim..















Böyle de güzell..

















Not: Resimlerin hepsi google görsellerinden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder