Translate

20 Temmuz 2013

Bebek Güvenliği


    Zaten hepsini biliyorsunuzdur. Köşe koruyucular, priz kapakları, çekmece,klozet, dolap vs kilitleri, kapı stoperi,  Henüz almayanlar için aldıklarım arasından işe yarayanları ve daha iyi olanları yazayım. Ama öncelikle şunu söyleyeyim ki bunları internetten almayın çünkü hep daha yüksek gösterip söz de indirim yaparak dışarıdaki fiyattan da yüksek bir indirimli fiyat koyuyorlar.

  Köşe Koruyucular: İlk aldığım köşe koruyucunun(aşağıdaki) içinde yapışkan yoktu, vidalıydı, onu kullanamadım.




Daha sonra aldığım buydu ; tv ünitesinin köşelerine, sehpa köşelerine yapıştırdık. 2-3 ay sonra Ela hepsini söküp çıkardı :) Zaten köşelere değil kenarların üzerine düştüğü oldu. 




Kenar koruyucu sordum bunları alan her satıcıya. Yok öyle bir şey demeyi çok iyi biliyorlar. Bilmiyorum, duymadım deseler olmaz direk insanın gözünün içine bakıp hayır öyle bir şey yok!!  İşte varrr!!










Dolap Kilitleri: Gerçekten işime yaradılar mutfakta ve salonda. Yatak odamın çekmeceleri dümdüz olduğu için onları zaten açamıyor ama mutfak hep ilgi alanı oldu. Ta ki kilitler takılana kadar. Annem bir kaç sefer açmak istediğini, açamayınca artık denemediğini söyledi. Onların da her çeşidini aldım, yapışkanlı olanları kullandım. Onlar daha dayanıklıydı ama aralarında pes edenler oldu :) bu resimdeki benim kullandığım;





Bu kilidi de kullandım, bu da çok pratik ve yapışkanlı olmadığı için sürekli kullanım sağlıyor.




Ama şu şeklinden dolayı aldığım kilit çok saçmaydı. Açması çok zor; aynı anda tek elinizle 2 noktaya birden basmanız gerekiyor. Diğer elinizle de sapları takıp çıkarmanız gerekiyor.



Priz kapakları:Kullanılmayan, açıkta kalan, Ela nın ulaşabileceği tüm prizleri kapattık, ne olur ne olmaz.

Klozet kapak kilidi: Yapıştırdık ama aynı hafta kendiliğinden yapışkanı çıktı.

Bir de  fırın ve buzdolabı için kilitler var, benim fırınım küçük ve yukarıda olduğu için ben almadım. Ocak için de önünü geren korumalar var, ileride boyu uzadıkça lazım olur mu bilmiyorum. Soğuk, sıcak, tehlikeli kavramlarını öğreniyor ama işte çocuk bu değil mi?


Kapılar için de kapı stoperleri (ben almadım)









Pencere kilitleri de var, henüz almadım.

Ve gerekli olabilecek diğer önlemler;












Allah küçük meleklerimizi korusun..















2 yorum:

  1. Tebrik ediyorum önlemler için iyi fikirler. bizimde bıcırık büyüdü bakalım bizde peşinden koşuyoruz bu haftsonu bunlardan almaya çıkıcaz teşekürler paylaşım için.

    YanıtlaSil