Translate

6 Haziran 2013

Lierac Phytolastil Jel


Her kadın gibi hamile olduğumu öğrendiğimde hamilelikte oluşacak çatlaklardan korkuyordum. Ve kesinlikle olacak diyordum, deri o kadar genişleyecek de çatlamayacak. O görüntü gerçekten çok kötü. 

Bazıları diyor ki ''Ne kullanırsan kullan oluyor'' ya da ''Vücudun çatlaga yatkınsa kesinlikle oluyor.'' ''Neler sürdüm, neler yaptım yine çatladı'' diyenler..

Fazla uzatmayacağım, önce şunu söyleyeyim benim vücudum galiba çatlaga yatkın. Artık neden bilmiyorum vucudumun belli bölgelerinde zaten çatlaklar vardı. Olmayacak olsa herhalde ben de tutmazdı. ''Kaç paralar verdim, ne marka aldıysam olmadı'' diyen arkadaşlarım da var. Ben hiç araştırmadım, ilk gittiğim doktora sordum ne kullanayım diye, kağıda bu kremi yazdı sonra da ''Alamam dersen kakao yağı kullan ama onun garantisini veremem. Bu kremi düzenli kullan, hergün 5 dakika masajla 4. aydan itibaren hiç çatlağın olmayacak.'' demişti

Lierac ı aldım,aynen dediği gibi kullandım, hiç çatlağım olmadı. Karnım hamilelik öncesi nasılsa sonrası da öyle :) Ama ne yazık ki bel kenarlarıma sürmemiştim artı kilo alabilecek diğer yerlere.  Sadece karnıma sürdüm. Hamilelikte aldıgım 22-23 kiloyla kremi sürmediğim kilo alan her yerim çatladı. 

Siz siz olun, 2 kat fazla para verin, kremi tüm kilo alabileceğiniz yerlere sürün. Sadece karnıma hamilelik boyunca 4 ya da 5 şişe bitirdim,tam hatırlamıyorum. Bir 5 şişe daha alsaydım da çatlamasaydım.

Şimdi o çatlaklar için yeni paket ısmarladım. Çatlak oluşumunu önlemek için günde 1 kere, oluşmuş çatlaklar için günde 2 kere kullanmak gerekiyormuş. Bakalım rengi artık beyazlamış çatlaklara faydası olacak mı? Rengi henüz kırmızıyken kullanılırsa sonuç kesin alınırmış.

Mutlu ve rahat hamilelikler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder