Translate

11 Haziran 2013

Hamile Kitaplarım


Hamilelikte okuduğum kitapları kısaca tanıtmak isterim. Ayrıca şunu söyleyeyim, o sıralar internetten alışveriş yapmıyordum ve mağazalardan 20-25 hatta 40 tl ye aldığım kitapları daha sonra %40 a varan indirimlerle internette hep gördüm görüyorum. Yani kitabı netten alın derim.



Keyifle okuduğum bu kitabı hafta hafta hamilelik bilgileri okumak isteyen anne adaylarına tavsiye ederim. Tabii bu bilgilere internetten de ulaşabilirsiniz, o zaman aynı sayfaları hafta hafta takip etmenizi öneririm. Ama ayaklarını uzata uzata kitap okuması, kendine dair notlar alması daha güzel. Yine de netten takip edecekseniz o zaman size hafta hafta anlatan ama tarzı daha farklı olan şu kitabı öneriyorum. Bunun içeriğini nette bulamazsınız.



İşte bu kitaba bayılacaksınız!! Hafta hafta bebeğinize ne olduğunu onun dilinden okuyacaksınız. Anneciğim diyecek ve neler hissettiğini anlatacak. Ayrıca çok güzel bir diğer tarafı kendinizi iyi hissedeceğiniz cümlelerle yoga yapmak her hafta başka bir hareketle. Eğer tek bir kitap alacaksanız bu kitap derim. Ama bilgiler çok ayrıntılı değil haberiniz olsun yani yine google a başvuracaksınız. 
Yok ayrıntı okumak istiyorum hem de sadece hamilelik değil öncesi, sonrası hepsi bir kitapta toplansın isterseniz o zaman bu kitap;



                                       



Bir de çok özenerek ve 40 lira ödeyerek aldığım şu kitap var ki, eğer ben hiç ama hiçbirşey bilmiyorum diyorsanız.. Özellikle bebek bakımıyla ilgili 3 yaşa kadar her türlü bilgiyi istiyorsanız.. Öyle yazmışlar ki Bebek bezi nasıl bağlanır? hatta 
Bebeğinizi nasıl kucağınıza alırsınız? 
Eğer istediğiniz böyle bir kitapsa o zaman bunu alın.



Sanki daha kitabım vardı ama hepsini hamile olan velime verdiğim için hatırlamıyorum.
Mutlu hamilelikler:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder