Translate

29 Haziran 2013

Anne Olduktan Sonra Aldığım Kitaplar





Akıllı Bebekler İçin 365 Oyun; doğrusu umduğumu bulamadığım bir kitap. 365 sayısını tamamlamak için gerçekten olmadık oyunlar da var. Ama çok hoşuma giden oyunlarda az değil. Mesela bebeğinizde renk algısını oluşturmak için oynayacağınız bir oyun. Bebeğinize uygun muhallebi yapın sonra gıda boyasıyla kısım kısım renklendirin. Büyük beyaz bir örtü serin, renkleri koyun önüne. Elleriyle, kollarıyla dalsın, ister örtüyü boyasın ister üstünü.. Elini ağzına illaki götürecek, olsun:)

Seksi Anneler;

Çocuk Ruh Sağlığı; Üniversitede bir hocamızın tavsiyesi üzerine almıştım, o zaman için mesleğime katkısı olması için okumuştum. Şimdi tekrar okumak istiyorum.

Anneliğin Ötesinde; yeni aldım, okumadım.

Çocuk Yetiştirme Sanatı; şuan zevkle okuyorum, yazarın empatik üslubu çok hoşuma gitti. Bu kitabı özellikle tanıtmak istiyorum bitirince.

Siz, Çocuğunuzu Büyütürken; yine tatil için aldığım kitaplardan.

Annelik Sanatı; kesinlikle tavsiye ediyorum bu kitabı, özellikle çocuklarımıza gösterdiğimiz yanlış davranışların altında yatan sebepleri görmemizi ve nasıl düzeltebileceğimizi anlattığı kısım.

Anne İş'te ve Çocuklarla Doğru İletişim; Doktor Hanım'ın konuşmalarını dinledikten sonra merakla aldığım iki kitap. Bilimsel açıklamaların daha fazla olduğu kitaplarda verilen bazı örnekler çok güzel açıklanmış.

Çocuğunuzla Eğlenceli Aktiviteler (16-36 aylar) ; 

5 yorum:

  1. ancak hamilelikte okuma fırsatım oldu, doğumdan sonra zorlandım :(

    YanıtlaSil
  2. Benim kızımın uykusu tüm akşam ve gece olduğu için akşamları vaktim oldugu gibi, geceleri de uykusuz kalmak gibi bir sorunum olmadı :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel... anne kız uyumlu bir frekans yakalamışsınız. Bende durum kitap okuyamamak üzerine kuruluydu...

    YanıtlaSil
  4. Evet şanslıyız ikimiz de :) Hoş geldiniz bu arada ..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Emel Hanım,
    Blogunuzdaki konular ilgimi çekti takip etmek isterim. Eğer dikkate alırsaniz bir önerim olacak. Sayfalarda kullandığınız yazı tipi ve rengi sebebiyle okunması çok çok zor. zemin beyaz yazılar turkuaz ben çok zorlandım 2 satır okuyup bıraktım maalesef :(

    YanıtlaSil