Translate

2 Nisan 2013

Arnavutluk'tan Hediyeler


          Teyzemiz Arnavutluk'ta okuyor, bu sene başladı ve ilk gelişi 21 Aralık'tı. Hani şu kıyametin koptuğu gün :) Ya da büyük aydınlanmanın yaşandığı... Gidişi 700 Euro'yken bu sefer kıyametin hatrına geliş-gidiş 1TL oldu, vergisiyle toplamı 100 Euro. Bu aradaki farkı da sanırım hep bize harcamış ki oyuncaktan şemsiyeye, maskeden yağmur botlarına ne varsa bir bavula doldurmuş gelmiş. Teyze yaa seni çoook seviyoruz bizz..

        Getirdikleri arasında en çok sevdiğimiz tabii ki çikolatalardı. Neydi o eski günler, Almanya'dan dedemin geldiği günler, neyse ki artık ülkemde herşeyin alası var. Çikolatalardan eser kalmadı, sıradaki sevdiğimiz..


                                               Bu bir.. Neydi bunların adı? Hatırlamıyorum!


                 Baloncuk fabrikası diyebiliriz.. Deli gibi üretim yapıyor, büyüklü küçüklü. En güzel tarafı da öyle bir kapanıyor ki asla sıvı sızdırmıyor. Bavulda geldi hiç sorunsuz..





      Tabii ki hediyeler çoğunlukla Ela'mızaydı. İşte bu da bu sene büyük gelen Zara kazağımız, hem de kırmızı ve dirsekleri yamalı.







                          Bu pantalon ve gömlekte Zara Kids'ten daha önce paylaşmıştım.







Bu tokalar da Arnavutluk gençliğinin favorisiymiş. Kardeşimin söylediğine göre kızlar hep bu tokalarla dolaşıyormuş. ''Biz de hemen aldık, renk renk abla.'' dedi. Bize de çok yakıştı anne-kız.

Toka delisi annenin kızına tabii ki daha fazlası gerek.








Bu sonuncusunun peri çubuğu da var,bulunca eklerim.


Tokaları alan, tarakları da unutmaz. Evet canım bu taraklar gerçekten çok rahat tarıyor. Ve Ela'nın da artık yumuşak tarakları bırakma vakti gelmişti.



Canım kardeşim, yeter ki ben birşeyi beğeneyim, bulur buluşturur beni sevindirir. Etsy deki saç bantları pahalı gelince, kendim yapmaya karar verip birşey de bulamayınca gitmiş kurdale almış..

Fotoğraf ekleyeceğim... (Ela mın birbirine doladığı bantları ayırdığımda)


Evet yeter ki beğeneyim: Face e koyduğu fotoğrafa ''Botların harika görünüyo ablacım, ben de istiyoruuuum.'' yazınca bavuldan bot bile çıktı. Bu sayede bakıp bakıp bunlar da rahat olur mu dediğim ve hiç denemeden rahat olmayacağına karar verdiğim botlara da sahip oldum.Benim gibi hala almayan varsa ki modası bile geçti artık heryerdeler (hatta Bim' e bile gelmişti) alın ve rahatlığa şaşırın.

Foto ekleyecegim.


Sadece bot mu? Bana parmak arası, Ela'ya patik. Çok şirinler.




Yılbaşından bir gün önce döndü ama yılbaşı süslerimiz de unutulmamış. Süs olsun diye, biz yılbaşı kutlamıyoruz. Orada heryer o kadar süslenmiş ki Tiran'dan (Arnavutluk'un başkenti) binen bizim kızlar İstanbul'da inince çok şaşırmışlar. İstanbul çok sade ve süssüz müşş!! Oysa 21 Aralık'ta Türkiye'de yılbaşına hazır oluyor ama demek ki o kadar fark var. Ve o şaşaa karşısında sanırım bizim ki dayanamamış.Bunlar da ağaç süslerimiz :) Bana göre ağaç süslemek dünyanın en saçma olayı. 






Bunlar da cadılar bayramında bana ve kendine aldığı maskeler. Şımarık!



Ve Ela'nın doğum gününe katılamayan teyzemiz buna çok ama çok üzülmüş. Biz de onun için ikinci kez doğum günü yaptık. Arnavutluk'tan gelen 1 mumlarını da pastamızın üzerine koyduk.

Foto ekleyeceğim


Ve bir şemsiye.. Ne alaka? Çok güzel bir kız şemsiyesi olur da teyze nasıl durur? O alaka işte, duramaaazzz





Evet Ela'yla alakalı olan herşey alınmalıydı :) Bir battaniye mesela evde kaç tane olduğu mühim değil:) Ve Ela bu battaniyeyi çok seviyor. (Daha önce hiçbirini sevmemişti) Benim hayvan delisi kızım bunu görünce basıyor çığlığı, hepsini tek tek sayıyoruz sonraa bidaa sayıyoruz:)





Tabii ki oyuncaksız olmazdı. Şişme kaplumbağadan, barbilere, ahşap yapbozlardan, pembe arabaya, legolara Ben çoğunlukla Ela ya mı dedim??Oh ohh hep Ela'ya hep Ela'ya...






Aaa bir de kokulu mumlarımız, simli mumlarımız var. Fincan takımımızı ve oyuncaklı kalemlerimizi de unutmayalım.








Daha ekleyeceğim tabii ki.. Şu parti düdüklerimizi çok sevdik ama severken hep kopardık teyzecim.


Teyzeler bir başka olurmuş
Anne yarısı olurmuş
Dünya tatlısı
Tete

Seni çoook özledik
Gel artık
Yeni hediyelerle..
:)


1 yorum:

  1. Siz benim birtanelerimsinizzz.. elam benim canimmm.)))

    Teyzem canimmm.
    Teyze olmak harika bi duygu gercekten hic birseyle olculemez. Cok guzel.)

    Ela m bebegim az kaldi gelicemmm.)))) ♥♥♥

    YanıtlaSil