Translate

13 Nisan 2013

3 Idiots

 


    Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi. Aslında bu filmi izlemeye uzun zaman önce karar vermiştim. Okuldan sonraki seminer günlerinde (hani milletin tatil zannettiği ama bizim eğitime gittiğimiz) küçük bir bölümünü izletmişlerdi. Sonra unuutmuşum ki okulumuzdan bir öğretmen hatırlatana kadar.Ezberci eğitime karşı çıkan ve bunu harika bir dille anlatan kısmını. Filmin büyük bölümü üniversitede geçiyor ve eğitim sistemindeki yanlış tutumlar üzerine düşündürüyor ama aslında hayatın her alanı her duygusu var filmde. Hem gercekten güldüğüm, hem bir-iki damla da olsa ağladığım nadir filmlerden..

   Şimdi aklıma Babam ve Oğlum filmi geldi. İlk defa bir filmde öyle deli gibi ağlamıştım. Şimdi çok gülüyorum çünkü annem ve kız kardeşimle izlemiştik ve üçümüz sesli sesli ağlamıştık. Hani biraz dalga geçersin kendinle filmle de ağlıyorum işte diye.. o tarz.

   Neyse.. Bugün filmimiz 3 Aptal. Kesinlikle ama kesinlikle izleyin diyorum. Ben bu filmi izlemek için Cumartesi Cumartesi okula gittim, evdeki ses sistemini kuramadım. Açtım projeksiyonu, kapattım perdeleri, çikolatalarımı ve kahvemi aldım, yan sınıftan da koltuk gibi sandalye kaçırdım, çektim önüme bir sıra uzattım bacaklarımı.. ohhhh


2 yorum:

  1. Ya yorum yaptım çıkmamış. Demiştim ki ben de bu filmi çok sevmiştim. Bir de demiştim ki annen yanında olduğun için çok şanslısın. Kıskandım:(

    YanıtlaSil
  2. Evet çok şanslıyım, hatta bugün okulda lafı geçti, ''Azı dişlerimiz gece uyandırıyor artık 1-2 saat oynuyorlar annemle ben uyurken'' demiştim. Arkadaşlar ''Sen çocuk büyüttüm deme'' dediler. :) Annemde kıyamıyor bana okula uykusuz gitmeyeyim diye..

    YanıtlaSil