Translate

27 Mart 2013

Tırnak Süsleme 1





   Önce kolaydan başlayayım diyorum. Evet Youtube 'da muhteşem modeller var, aşama aşama anlatıyorlar. Ama şimdi basit olanı yapalım. Sadece yüzük parmağımızın tırnağını süsleyelim. Arnavutluk'ta okuyan kardeşim bunu söylediğinde ben de şaşırmış; ''Hadi yaa!'' demiştim.
 
   ''Abla orada bütün kadınlar, genç ya da yaşlı bütün kadınlar tırnaklarını nasıl boyuyor biliyor musun? Normal oje sürüp,sadece yüzük parmaklarının tırnağını değişik boyuyorlar ya da süslüyorlar.''

   İlginç ama güzel gibi geliyor. Bugün aklıma geldi ve ben de yaptım. Ve okulda ilk tepki ; ''Bu ne böyle!'' :) oldu. Doğrusu alışkınım bu tarz tepkilere neredeyse çocukluğumdan beri. Ama bazen bazıları beni gerçekten şaşırtıyor. Mesela 5 sene önce aldığım yarım kollu kabanıma (5 sene önce neredeyse tüm kabanlar yarım kolluydu) bu sene ''Kaban da yarım kollu olur mu? Ah Emel başka bulamadın mı?'' diye gülen gayet hoş giyinen ve Ankara'da yaşayan arkadaşıma gerçekten çok şaşırmıştım.

   Modaya körü körüne uymam ama beğendiğimi hemen alırım ya da yaparım. Hatta bazen kendi sevdiğim şekle çeviririm.Çok seversem modası geçse de takılırım, umrumda da olmaz. Farklılık her zaman hoşuma gider. Bazılarının zannettiğinin aksine bunu farklı olmak için değil, öyle beğendiğim için yaparım.

   Neyse tırnaklara dönelim, internette pek birşey bulamadım. Daha güzel modeller umuyordum ama bunlar da gayet hoş ve çoğu evde yapılabilecek kadar kolay. Bir de minik boncuklar çıkmış sanırım ojenin üzerine yapışıyor. Canım kardeşim seninkileri çarptım.. ;)





Bu üstteki rengi istiyorum,biri bana kodunu,adını söylesin lütfen..












































1 yorum: