Translate

12 Mart 2013

Geleceğin Rüyası


        3 boyutlu filmleri seviyorsunuz değil mi? Peki geçen haftalarda haberlerde çıkan saati gördünüz mü? Ekranı olmayıp, görüntüyü havaya veren ve ayarlarınızı yaparken parmağınızla boşluktaki görüntüye dokunduğunuz. Daha sonra haber tv izleyen bir bayana döndü. Ekran tv da değil, önünde havada asılıydı. (Buna da hologram tv diyorlarmış.)Hani aksiyon filmlerindeki gibi eliyle işlemleri oradan oraya sürükleyerek yapıyordu. Saatin yakında piyasaya çıkacağını, tv nin de üzerinde bilimadamlarının çalıştığını söyledi spiker.

      Aslında bilimadamlarının onu da bulduğunu hatta yıllar önce bulduğunu biliyoruz. Ama teknolojiyi tabağımıza azar azar koymayı seviyorlar dünyanın yöneticileri. Biz de her parçada atlıyoruz Aaaa diye gözlerimizi kocaman açarak. 12 yıl oldu sanırım telefon kulllanmaya  başlayalı kaç telefon geçti elimden.

      Bir de film izlerken filmin içinde olsak nasıl olur? Mesela ben en çok aksiyon filmleri severim. Filmin içinde olsam ve başrol oyuncunun yanında dolaşsam, ona katılsam. Sadece izlerken yasadıgımız keyfin ve heyecanın nasıl katlanacagını düşünün. Önce filmin içinde sahnede bir yerlerde diğer insanların içindesiniz. Sonra aniden bir olay kopuyor,herkes biryere kaçıyor. Siz de koşup başrolün yanına gidiyorsunuz. ''Hey sen kimsin?'' diyor şaşkınlıkla. Onunla kaçarken ya da onun gibi dövüşürken cevap veriyorsunuz. '' Seninleyim''

    Neden olmasın? Kesinlikle bir gün olacak biliyorum. Bence bu elektriğin ya da uçağın bulunmasından daha kolay. Ama böyle yavaş giderse belki ben göremem :) Birileri yazmıştı: ''Herşey önce bir hayaldi'' Buda benim az önce gördüğüm rüyamdı ne yazık ki film yarıya gelmeden uyandım. Heyecanlı ama rahattım, nasıl olsa bana birşey olmayacak ya. Ama inanın öyle film izlemek müthiş olacak. Da acaba evimizin salonunda nasıl izleyeceğiz? Yoksa tek kişilik özel hazırlanmış salonlar mı olacak? Onu da önce özel salonlarda satarlar sonra çoook zenginlerden başlayarak evlere girerler. İyi seyirler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder