Translate

11 Mart 2013

Bebek Giyim Markaları

 
                                                          CHİCCO ve MOTHERCARE

Yeni doğan kıyafetlerimiz ya chicco ya mothercare den almıştık. İki markadan da memnun kaldık. Zaten çok az giydiği için aldığımız gibi kaldırdık. Bebek tenine rahatlıkla kullanabileceğiniz yumuşaklıkta ve kalitede. Atletleri çok fazla giydik ve çok yıkandı, biraz uzamıştı.(Mothercare)

ANDY WAWA

Bu markadan bir kaç kıyafetimiz var ama biz onları çok seviyoruz. Yine aldığınız gibi kalan kalitede ürünler. Ela'm zayıf bir bebek olduğu için geçen yaz aldığım bir çok kıyafetini bu yaz da giyebiliyor. (Geçen yaz bol olanlar bu yaz tam üzerine oturuyor) O yüzden rahatlıkla çok giydik, tavsiye ediyorum diyebiliyorum.

                                                             SPUNKY KİDS

Annelere  tavsiye edecegim bir marka. Ela' ya yazlık baktıgım şu günlerde annem '' Alacaksan bu markadan al, bak rengine, yıkandıkca güzelleşiyor. Üstelik hiç yıpranmadı.'' derken elinde Ela nın lacivert Spunky badisi vardı. Gercekten de bu kış sürekli giydiği 2 badi ilk günkü gibiydi. Ben de yazlık bakarken kışlık alıverdim:) İnternette alışveriş bu yönden çok iyi oluyor. Bildiğiniz bir markayı çok iyi bir fiyata alıyorsunuz. Puffy Pie da sanırım alt markası. Ama Spunky kadar kaliteli değilmiş ne yazık ki..


İşte yeni badilerimiz, tabii ki en çok baykuşu sevdik.



MUSHİ

Yeni tanıştığımız bir markayı da tanıtmak istiyorum. Mushi..Önce bir tayt aldık sonra hemen diğerini. Ama inanılmaz güzeller. Uzaklardaki arkadaşımız Melih'e de çıtçıtlı badilerden beğendik. Daha sonra 2 takım daha aldık Mushi den, ikisi de birbirinden güzel..

C&A


Bir diğer marka C&A. Türkiye de yeni bir Alman markası ama ben bu markayla doğuştan tanışıyorum sanırım.Annem ''Se und A'' derdi. Biz de öyle öğrendik. Dedem Almanya'dan getirirdi, bir de annemin çeyiz sandıklarından her sene başka birşey çıkarırdım kendime.  Ahhh o annemin sandıkları, ortaokulda başladım karıştırmaya, her seferinde başka birşey begenir, alırdım.Çok sevdiğim bir siyah gömlek vardı ortaokulda giymeye başladım, lisede giydim ve üniversitede dahi giydim. Artık rengi solmuştu attım.Bir de kalın kalın alışveriş dergileri vardı Almanya dan getirdiği; giyimden mobilyaya,beyazeşyadan kamp eşyalarına aklınıza gelebilecek herşey vardı. 

Ama buraya gelen C&A lar o kadar kaliteli değil sanırım. Kendime oradan hiç alışveriş yapmadım. Ama bebek eşyalarını beğeniyorum. Yalnızca 9 liralık badilerimiz bizi şaşıttı. 3-5 yıkamadan sonra delik deşik oldu niyeyse?


ZARA KİDS


Bu da teyzemizin Arnavutluk tan getirdiği Zara Baby pantalon ve gömlek. Zara'nın bayan koleksiyonunu seviyorum zaten ama bebek bölümü bir başka harika. Büyüklere yaptıkları küçük ayrıntıların küçüklerin kıyafetlerinde de görmek çok şık oluyor. Özellikle bebek pantalonlarına ama ne yazıkk ki erkek pantalonlarına bayılıyorum. Karar verdim Ela'ya giydireceğim, kötü durmazsa alacağım. Çünkü geçen Ela'sız gittim, kıza sordum, ''Erkek kesim olmaz'' dedi. Burada birşey daha söylemek istiyorum, geçen yaz aldığımız tişört ve taytlarda rengi parlak ve canlı olanların birkaç yıkamada rengi gitti. O güzel pembeler ve turuncular hiç alakasız mat bir renge dönüştü!!!  (Yanlış yıkamadan kaynaklı :(

Erkek değil ama kız bölümünden pantolonumuzu aldık. Defalarca giydi, yıkandı hiçbir şey olmadı. Bu yaz tişört almadım solacak yine diye...

SOBEE

Ve yeni çıkan şu Sobee. Joker mağazasını biliyorsunuz, orada satılıyor. Güzel farklı tasarımlar var, biz de aldık beğenerek ama çoğu ilk yıkamada gitti. (O sıralarda kullandıgımız deterjandan kaynaklandıgını düşünüyorum.)Rengi soldu hepsinin çok ilginç. O kadar reklam yapıyorlar çok ucuz diye ama ucuz değil, fiyatlar ortada bence. 


LCW

LCW, arada uğradığım, çok nadir birşey beğenerek çıktığım bir mağaza. Sanki eskiden daha güzeldi ya da bize öyle geliyordu pek mağaza olmadığından. Ama bazen birşey alıyorum, eskimek bilmiyor, bazen de bunu niye aldım ki diyorum. 


ADİDAS

İnternetten bere ve çorap takım almıştık. Çoraplar çift katlı ve yumuşacıktı. Bütün kış en çok o çorabı giydik, yıkanınca hemen onu giydiriyordum çift katlı olduğu için. Çok kaliteliymiş hiç eskimedi, rengi de aynıydı. Ama beresini hiç giymedi çünkü çok küçüktü ve elastik değildi. 18 aylık çoraba, 3 aylık bere gibiydi. Öyle duruyor. 

ZEYLAND ve BLUEKEY

Bir kaç ürün aldığımız ortalama bir marka bence.

ÇİKOBY ve GAMBİNO

Çok güzel tasarımlarıyla dikkatimi çeken markalardan biri. Bilmediğim için biraz araştırdım, İstanbul da mağazaları varmış ve internet mağazaları var. Denemek için bir kaç ürün aldım, kumaşı kalite olarak pek hoşuma gitmedi doğrusu. Daha giymedik, kışlık ve büyük almıştım

BÜCÜRÜK ,KANZ ve PANÇO

Birkaç parça kıyafetimiz var çok şık, her zaman giymiyoruz. Beğendik. Daha sonra Bücürük ve Panço dan yeni kıyafetlerimiz oldu. Panço dan ayakkabı da aldık. Memnun kaldığımız markalar.


PACE ( Ceylan)

Geçen yaz baya alışveriş yaptığımız bir marka. Hem tasarımları hem de kalitesi hoşumuza gitti. Ama çıtçıtlı atletlarimiz defalarca giymenin ve yıkanmanın sonucu baya yıprandı. Küçük küçük delikler olmuş atletlerde. Geçen yaz tişört olarak, kışın da atlet olarak içimize giymiştik.











4 yorum:

  1. gerçekten çok beğenerek giyiyoruz emel tetemizin bize beğendiği tişörtü hediyemizi görür görmez bayıldık yakışıklı oğlum daha da yakışıklı olsu içinde teşekkürler tekrar emel tete ve ela sizi seviyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sayfaya girmeden daha şifre ve kullanıcı adı istiyor sonra da hata veriyor!! Nasıl sayfa anlamadım umarım yanlış bir şey yapıp virüs falan bulaştırmamışımdır!!!

    YanıtlaSil
  4. toptan bebek giyimnin tek adresi kalite ve uygun fiyat www.pedibebe.com

    YanıtlaSil