Translate

20 Mart 2013

Ayakkabı Aşkı

Ayakkabının yeri başkadır değil mi? Sıradan bir kıyafeti ancak bir ayakkabı çekici hale getirebilir. Ben topuklu ayakkabı seviyorum. Hem bacak boyunu uzattığı için hem de direk duruşu değiştirdiği için. Hem bana göre daha şık hem de yaşıma daha uygun bulduğum için. En son aldığım ayakkabıdan sonra (dükkanın gözbebeğiymiş o) tüm sevdiğim ayakkabılarımın resmini çekmek istedim. Bence şık bir ayakkabının modası geçmez. İşte benim son aşkım,




Bunlar da diğer kırmızılarım,







Bu geçen yazımın gözdesi,




Bunlar siyah bebeklerim









Ayakkabı da parlaklığı da çok seviyorum. Bunların çantaları da var bir ara onları da koyarım.













Vee Butigo, harika ayakkabılar gerçekten uygun fiyatlara. Bunlar benim seçtiklerim, hepsi çok güzel ama kırmızı bir başka bakıyor değil mi? :)





























Bu da benim ilk Butigo'm. Bu internetten 2. ayakkabı alışverişim. İlkini Trendyol dan yapmıştım,2 bot almıştım,resimdekilerle alakası olmayan çakma olduğu çok belli olan botlar gelmişti. Markaları merdiven altı yapıyorlarmış galiba onlardandı. Hemen geri gönderdim. 2. alışverişim de Butigo'dan oldu,ayakkabı hem çok şık hem kaliteli,ayağıma da tam oldu. Doğrusu spor ayakkabı almak için çok dolaşırım bir türlü beğenemem ama bu çok hoşuma gitti.






3 yorum:

  1. Ayy bayıldım cok cici ayakkabılar ya bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. SeninTredin.com sitesi üzerinden en trend bayan ayakkabı modellerini inceleyip, kadın ayakkabılarını en uygun fiyatlara satın alabilirsiniz. Senintrendin.com sitesinde yeni sezon bayan ayakkabılarında %50’ye varan indirimleri kaçırmayın.
    Bayan Abiye Ayakkabıları, Bayan Stiletto Ayakkabıları, Bayan Babet Ayakkabıları, Bayan Spor Ayakkabıları, Bayan Bot ve Kadın Çizme modellerimizi inceleyebilir, en iyi fiyat garantisi ve ödeme kolaylıklarıyla güvenli bir şekilde alışverişlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
    Jumex Ayakkabılarının Satıldığı tek site olan SeninTrendin’de Kampanya Yağmuru…
    SeninTrendin’i ziyaret etmek için beklemeyin. En Trend Bayan ayakkabı sitesi olan SeninTrendin.com’da geçici bir süreyle üye olan herkese 10 TL indirim kuponu hediye. Aldığınız her ürünün %10’u tutarınca para puan hesabınıza yüklenmekte, 50 TL ve üzeri kadın ayakkabılarında kargo ücretsiz, 300 TL ve üzeri bayan ayakkabı alışverişlerinize 75 TL hediye çeki kampanyaları sunulmaktadır. Ayrıca En Trend Kadın ayakkabılarına özel en ucuz fiyat garantisi senintrendin.com’da. Bayan ayakkabı modellerini inceleyip, senintrendin.com sitesinde bulunan indirimli kadın ayakkabı fiyatlarından daha ucuzunu buldum diyene farklın iki katı para puan hediye.

    YanıtlaSil
  3. Modanın Tarzı Değişiyor

    Her yıl hatta her sezon modanın rengi tarzı değişiyor. Bir sezon düz modeller moda iken bir diğer sezon desenli kumaşlar moda oluyor. Dolayısı ile moda takibi yapmak kadınlar içinde oldukça zor. Sürekli değişen modaya ayak uydurmak, kendilerine yakışan kıyafetleri uygun fiyata bulmak hiç de kolay değil.

    Modanın En Yeni Trendleri
    Uygun fiyatlar ile cüzdanınızda boşluk hissi yaratmayacak şık ve her kesime hitap eden Hırka, Ayakkabı, Bluz, Gözlük, İç giyim, Çanta, Takı, Plaj, Büyük beden elbiseler bulunmakta ve ayrıca Abiye giyim modellerine de yer vermekteyiz.
    Bu nedenle modayiz.com ekibi sizin için moda takibi yapıyor, yılın en trend parçalarını satışa sunuyor. Size ise kendi zevkinize uygun olanı satın almak kalıyor. Kaliteyi uygun fiyata almak artık zor değil. Mint yeşilinden toz pembesine modanın en trend abiye bayan giyim modellerini modayiz.com ile ayağınıza geliyor. Üstelik hızlı teslimat ve güvenli alışveriş ile alışverişten keyif alın.

    www.modayiz.com
    0850 222 66 32

    YanıtlaSil