Translate

6 Mart 2013

Angels Never Die


  İşte hayallerimdeki tasarımlar...  Bu markaya bayıldım, bütün dolabım dolsun, hepsini hepsini istiyorum. Ben, ben daha önce nasıl göremedim?! 2000 yılında 3 tasarımcıyla başlamış ve bu kadar kısa zamanda 30 ülkeye ulaşmıış. Ulaşır tabii.. Harika ötesi hepsi veeee bugün benim koleksiyonumun ilk parçası geldi. Paketi parçalayacaktım. Hani bi giyeyim nasıl duracak dersiniz ya yok öyle birşey.. Elime aldıgım anda ''Aaaaa bu harika birşeeeeyyyy Elaaaa'' der demez giydim ve bir süre onunla dolaştım. İşte benim elbisem;



bu daa bugün gelen 2. si :)



3. Angel ım da bu tayt..





veee bunlar daa dolabıma ekleyeceğim diğerleri :) 





























































4 yorum:

  1. ben bu ürünleri nereden temin edebilirimmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürünleri nereden temin edebilirim.muhteşem tasarımlar

    YanıtlaSil
  3. Ben internetten almıştım, internet adresinden alışveriş yapılıyor. Bunun dışında Marmaris te mağazası vardı ama Denizli de yok mesela. Ama Farklı tarz mağazalar bu markayı getiriyorlar. Bulunduğunuz yerde biraz arştırın ya da sayfalarına bakın satış noktalarına. Olmadı mesaj yazın ''Bana en yakın satış noktası neresi?'' diye :)

    YanıtlaSil