Translate

20 Şubat 2013

Sivrisinek Kabusumuz


     Benim bildiğim sivrisinekler yaz gelince olur, kış gelince olmazdı.Bir gün 12 ayı da sivrisinekli geçen bir yerde yaşayacağım hiç aklıma gelmezdi. İnanılmaz değil mi? Burada (Ankara-Çayırhan) sivrisinekler hiç ölmediği gibi, hiç gizlenmiyorlar da. Apartman merdivenleri sivrisinek dolu, kapıyı açtığınız anda içeri dalıyorlar. Tüm pencereler, balkon kapıları telliydi geldiğimizde. Buna ragmen dış kapının dışında da girdikleri bir yer var ki evden hiç eksik olmuyorlar. Biz öldürdükçe onlar çoğalıyor. Akşamları gözlerimiz duvarlarda geziyor sürekli. Evet elimizle öldürüyoruz. Yavaşça yaklaşıp onu duvara yapıştırıyoruz. Sivrisinek manyağı gibi birşey olduk. ''İştee, gördüm seni; pislik!! Şimdi canına okuyacağım'' gibi laflar eder mi insan sürekli.Hele birde duvara kırmızı kan çıktıysa; '' Demek sendin kızımın burnunu ısıran...'' Sayıp dökmeler...

   Eylül ayında tasındık ve buranın sivrisinekleriyle o zaman tanıştık. Küçük meleğim birkaç ısırıktan sonra alerji oldu ve heryeri kıpkırmızı kabardı.O kadar kötü görünüyordu ki görenler ''Bu bebeğe ne oldu? Ne çıkarıyor? diye soruyorlardı. Gece ''Allah'ım lütfen kızımı ısırmasınlar, beni ısırsınlar'' diye dua etmiştim.İlaç kullandık ve tabi sonra O da bağışıklık kazandı. İlk olarak prize takılan sinek ilaçlarından aldım işe yaramadı. Tüm evi ilaçladık defalarca, işe yaramadı. O gün rahatladık derken ertesi gün yine aynı. Heryeri tıkadık aynı. Apartmanı ilaçlasan da farketmeyecek çünkü dışarıda hep varlar. Göle çok yakınız ve sanırım orada yaz kış çogalıyorlar. Birisi lavabodan, tuvalet deliğinden giriyorlar demişti.Olabilir mi?

   Çaremiz yattığımız odanın kapısını sürekli kapalı tutmak oldu ama yine de hafta da 1-2 de olsa ısırılıyoruz.
Geçen internetten yeni birşey aldım.Tenis raketi gibi bir sivrisinek öldürme aleti. Raketin içi telli ve sivrisineğin olduğu yere tutup düğmeye bastığınızda oraya elektrik gönderiyor. Sinek orada yanarak can veriyor,cesedi bile kalmıyor. HAhahahahhaaaaa çok mutluyum inanın. Hem elim kirlenmiyor hem duvarım.

4 yorum:

  1. Yuhhh super bi raketmis o zaman ooo.)))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle çat diye yok ediyor

    YanıtlaSil
  3. Çayırhan' da yaşayan biri olarak çok tuttum bu aleti en kısa zamanda bende edinmek istiyorum nasılsa yazı kışı yok .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hala edinmediğine şaşırdım doğrusu :)

      Sil