Translate

27 Şubat 2013

Buharda Pişirici


   Geçen yine brokoli çorbası yaptık. Ama bu sefer sebzeleri buharda haşladım. Videoda gördüğünüz basit aracı marketten 10 liraya aldım.(net hatırlamıyorum 15 de olabilir) Gecen sene elektrikli buharlı pişirici almıştım, 2 kere arızalı çıkınca vazgeçmiştim. Buna bayıldım üstelik havuç bile olsa kısa sürede haşlanıyor. Tavsiye ederim..

   Biz alıştık mutfakta birlikte yemek yapmaya:) Bana yardım etmek çok hoşuna gidiyor. Gerçi benimle ne yapsa zevk alıyor güzel kızım beni çok özlüyor. Bilgisayarı O uyanıkken kucagıma aldıgımda dibimden ayrılmıyor ya O da bakacak ya da kapanacak. Minicik elleriyle çat diye parmaklarımın üzerine kapatıveriyor.

2 yorum:

  1. Masallah kizima benim.. tatli bebeklerim cok iyi olmus bu videolar.) Cok ozledim sizi

    YanıtlaSil
  2. gördün mü tetesiii kızımm annesine yardım ediyorr artıkk

    YanıtlaSil