Translate

27 Şubat 2013

Ankara-Çayırhan Cumhuriyet İ.Ö.O 4-A ve B Dans Gösterisi



   İşte benim kızlarım...

   Ankara'ya tayinimin çıktığı ilk yıl 4. sınıfları aldım. Mart ayı. Okul toplantısında Müdür Bey her sınıfın sene sonu için herhangi bir gösteri hazırlamalarını söyledi. Aklımda tek bir düşünce vardı. Dans gösterisi. 2 tane 4. sınıf vardı ve 20 den fazla kız. Eleme yapmam gerekiyordu ve şarkının başındaki hareketi (çıkçkı derken yaptıkları) yapabilen kızı aldım. Ha bu arada o sırada 2 buçuk aylık hamileydim!!

  Çalışmalar çok eğlenceli geçti. Kızlar dediklerimi kolayca yapıyordu,sadece birbirleriyle uyuma biraz uğraştık. Kısım kısm çalıştık. Dansın bir kısmında Shakira ve Beyonce'un  Beautifu Liar klibindeki dansın bir kısmı var. Eğer uğraşmaya karar verirsem benim minikleri 23 Nisan için hazırlamak geçiyor içimden ama bu sefer Zeybek olsun değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder