Translate

13 Ocak 2013

Nasıl bir başlangıç??

Bilemiyorum..

Kendimi mi tanıtayım?? Ela'mı mı?
   Bence zamanla...
İkimizin dünyasında; bizimle ilgili, anne-bebekle ilgili, yemekle ve yememekle ilgili, gezme-tozma, alışveriş, kitaplar, hobilerimiz
  ve tüm yaptıklarımız ya da yapmak istediklerimiz,

yapamadıklarımız:(
annem,ben ve kızım..
3 kız:)

Severim yazmayı, çocuklugumdan beri
Nedenini bilmiyorum ama cok severim ama okunası olup olmadıgını hiç ögrenemedim.Zaten hepsini sonradan yırttım.
İşte şimdi yeniden başlıyorum..


bakalım sonra ne olacak??

5 yorum:

  1. Cok guzel benim uc melegim. )

    YanıtlaSil
  2. bencede bitanem... aynen devam...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba gecenin bir vaktinde denk geldim bloguna kızıma tutu yapmayı duşunuyordum ama şimdi oturdum ağlıyorum..önce lisede okuduğum kitapları gordum adı aylin mavi saçlı kız..benim gibi heyecanlanmışsın sende içim tuhaf oldu bende öğretmenlik okuyorum ama biraz geç başladım evlendim iki yıl sonra kazandım şu son sınıfım ve daha 9 aylık kızım var ve ne yazıkki annemle ben kpss belası ile uğraşıyorum şu fotorafı görünce tutamadım artık kendimi ne güzel birlikte zaman geçiriyorsunuz benimde elifim var ama bu sene ayrıyız hemde 5 yıl onu beklememe rağmen gerçekten çok şanslısın

    YanıtlaSil
  4. İşte böyle güzel ve duygulu mesajlardan sonra yazmaya devam ettiğime daha bir seviniyorum. Kızından ayrı olmana çok üzüldüm :( Sen değil de Elif nasıl ayrıldı, daha 9 aylık değil mi? Sanırım emmiyor , keşke yanında olsaydı, özellikle ilk iki yıl çok önemli bilirsin , hangi bölüm okuyorsun bilmiyorum ama. Onun mutlu, kendine güvenen bir yetişkin olması için şu ana sana , senn sevgine çok ihtiyacı var :((

    YanıtlaSil
  5. Biliyorum benim ona onun da bana ihtiyacı var ama onun geleceği için dişimi sıkmam lazım işte :( gerçekten çok zor ama az kaldı diyorum sabretmeye çalışıyorum..ne yazıkki uç ay emzirebildim yavrumu :( artık eğitim dersleri benim için eziyet her ders içim acıyı bebeklerle ilgili birşey oğrendikçe uzuluyorum ama elimden de birşey gelmiyo az kaldı inş kısmet olursa kavuşacağım kuzuma bizde sizin gibi analı kızlı zaman geçireceğiz gezeceğiz işte bu arada Turkçe öğretmenliği okuyorum..

    YanıtlaSil