Translate

19 Ocak 2013

fakir katı meyve sıkacağı patladı


Asitli içecek pek içmem, hazır meyve suyu neredeyse hiç içmem.
Bazı şeyleri sevsem de yemem,bazılarını sevmesem de yerim sırf sağlık için.
Annem böyle alıştırdı daha küçücükken ;
'''Olsun kızım çok sağlıklı ye, sevmesen de ye.''' diye diye sonuç bu
ve iyi ki de bu..

O yüzden katı meyve sıkacağı aldım, evde yapılan içecekler tarifli bir kitap da aldım.

Ne yazık ki daha önce hiç meyve sıkacağı kullanmadığım için posa diye meyvenin 4te 3 ünün atıldığını tahmin edemedim. 3-5 sefer kullandım ve kaldırdım zaten 2 bardak için 6 parca yıkamak ve özellikle o bıçak kısmını dakikalarca ovmak beni sinir ediyordu.

2 ay önce tekrar kaldırdıgım yerden indirene kadar..
Kızım dogdugundan beri sesli makineleri sever.
İlk sevdiği tahmin edersiniz sac kurutma makinesi, bebekken cok ağladıgında bikaç sefer onunla uyutmuştum.
Sonra elektrik süpürgesi, çamaşır makinesi...

İshal olan kızıma hemşire ''Havuç suyu içir iyi gelir'' dedi. '' Hadi annecim bak havucların suyu nasıl çıkıyormuuuşşş?..'' Ela'm annemin kucagında ben 2. havucu aldım elime( bölünmüş) attım makineye..

Derken bir gümleme!!
Resmen gümledi, cok yüksek bir sesle.
Ne oldugunu anlayamamıstım daha ki makinenin üst kısmı yoktu!!
Nasıl dagıldıgını göremedim bile..
Gümlemeyle birlikte koca makinenin yarısı parçalanmış ve mutfağın heryerine dağılmış,
bıçağı da dahil!!!

Annem Ela'yı susturmaya calısırken ben ne oldugunu anlamaya calısıyordum.
Anlayamadım..
Hala!!

2. havuçtu daha,
tüm parcaları dogru takmıstım çünkü doğru takılmazsa kapanmıyor ve her parca yerine oturdugunda çıt sesi geliyor.
Başka ne olabilir?!!

Hiçbir sebep olamaz, bunun hiçbir sebebi olamaz.
Mutfağımda patlamak için ve etrafa ince sivri metal parcalarını, keskin bıçaklarını fırlatmak için bekleyen bir bombanın hiçbir açıklaması olamaz.

Allah'a şükür birimize bir parça gelmedi. Yaa kızım oradaydı ve etrafa keskin sivri büyüklü küçüklü birsürü parça dağıldı. Bunun hesabını kim verecekti??

Fakir müşteri hizmetlerindeki kadın telefonda ''Olabilir hanımefendi tv larda patlayabilir'' dedi.
Bir baskası (adam) parcalanan ürünü göndermemi yenisini göndereceklerini söyledi.
Çok tesekkür ederim yaa sağolun!!
Ben bir daha meyve sıkacağı çalıştırabilir miyim acaba???








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder