Translate

16 Ocak 2013

kızımın saç bantları

Denizli'mm...
Bir zamanlar sıkıldığım, şimdi özlediğim şehir.
Neyse bu konu uzun sonra gireriz belki, şimdi hiç dalıp dalıp gidecek, ''Ahh keske'' diyecek havamda değilim.
Heryerini dolaştım şu tokaları bulamadım!
''Bari kendim yapayım beceririm herhalde'' dedim,
kurdale bile bulamadım
Hayret!!
Yok, güzelim Denizli'mde desenli, süslü bir kurdale yok.

Sonra internette buldum daha basitlerini indirimle 25-30tl ye(cok ucuz dedim almayayım bari)
En iyisi düz kurdalelerle yapayım 
derken,
face' de buldum 3te 1 fiyatına!!
Ve sonuc işte gördüğünüz gibi her begendiğimi aldım.
Harikalar değil mii??

Tabii ki kızıma :)

Aklıma gelmişken Denizli' de tütü dediğimde suratıma öyle şaşkın şaşkın bakan bebek magazası sahipleri...
Ben size hala şaşırıyorum!
Hala inanamıyorum!
Bebek gelinliği satıyorsunuz, tütü nedir bilmiyorsunuz!!!
Onu da kendim yaptım, bi ara nasıl yaptıgımı anlatırım cok basit ve maliyeti 3-4 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder