Translate

20 Ocak 2013

Brokoli Çorbası


2-3 sefer internetten aldıgım tariflerle yaptım ama cok begenmedik, agız tadı işte.
krema kullanmak istemiyorum, tavuk bulyon almam bile..
ama illa brokoli çorbası yapmak istiyorum kızıma ee ben de öylesine yaptım ve cok begendik
evet cok sasırdım çünkü olmuyordu artık faydalı diye zorla yiyordum ama bu cok güzel oldu
bu malzemelerle ancak 2 kase ve yogun kıvamlı bir çorba oldu



                                                                    Malzemeler
                                                                  1 küçük soğan
                                                                  1 küçük havuç
                                                                  1 küçük brokoli
                                                                   tavuk suyu
                                                                  tereyağı ve zeytinyağı
                                                                  çok az tel şehriye
                                                                  deniz tuzu
                                                                   
                                                                    Yapılışı

Soganı ince doğrayıp, havucu çok ince yuvarlak yuvarlak kestim. Biraz tereyağı biraz zeytinyagında hafif soteledim sonra üzerine haslanmıs brokoliyi ekledim. Brokolinin suyunda tavugu(köy tavugu) haslayıp 3 su bardagı kadar suyunu çorbama ekledim. 10 dakika falan pişirdim. Deniz tuzunu da ekleyip kapattım. Son olarak blendırdan geçirdim.Bu kadar.. Sizin de begeneceginizi umuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder