Translate

23 Ocak 2013

Bebek Diş Fırçası ve Macunu


     Anneler, kendi yapamadıklarını çocukları yapsın isterlermiş.

Diş fırçalama alışkanlığı. Kocaman bir insan olarak büyük eksiklik, istemediğim bir alışkanlık; diş fırçalamayı unutmak. Bu yüzden kızım benim gibi olmasın istiyorum.


Nuk %0 BPA Diş Fırçalamaya Alıştırma Seti 2`li 


     Harika birşey.. Hem diş kaşıyıcı hem bebeğim için diş fırçası. Biliyorsunuz; elimizde gördükleri herşeyi alıp bizim gibi kullanmak istiyorlar. Bazı oyuncakları sırf bu yüzden alınıyor. Mesela ilk telefonu..
     Ela'mın ilk dişini baya bekledik. Salya ve eline geceni ısırma haricinde bir belirti olmadığı için aylarca çıktı çıkacak ağzının içine baktık.Ve sonunda 10,5 aylıkken ilk dişimiz geldi. İlk dişimizle birlikte ilk fırçamızı da aldık.Ben fırça diyorum (aslında fırçalamaya alıştırma seti olarak geçiyor) çünkü uzun zamandır biz de gördüğü ama kendisinde olmayan bu nesneyi eline verirken;





 
    '' İşte bu da senin fırçan. '' diyerek verdim. Çok beklemişti yavrucum ilk fırçasını. Hep ''Dişin çıksın alacağım anneciğim.'' diyordum. Oysa kızım 1 tanesi hariç (sonra eklerim) hiçbir diş kaşıyıcısını kullanmadı. Ama bu ürünü dişlerini kaşımak için elinden düşürmedi. Ben sadece fırça olarak baktığımdan daha önce almak aklıma gelmemişti. Bir de diş kaşıyıcısı olarak tutmak çok basit geldi. İnce bir çubuğu tutmak , şekilli bir kaşıyıcıyı tutmaktan kolaydı.Bunu ısırmayı o kadar seviyor ki; heryerinde minicik dişlerinin izleri var. Güvenlik halkasını hiç takmadık çünkü hep çıkarıyordu.Zaten boğazına falan kaçırmadı. Ama daha küçük bebekler de kullanılmalı diye düşünüyorum. 
  İlk dişimiz geç çıktığı için henüz 6 dişimiz var. 6-15 aylık yazıyor ama kızım şuan azı diş etlerini kaşımak için hala kullanıyor. Ama fırça kısmı kıllı olmadığı için daha sonra kıllı fırça da aldım yanında yenilebilir diş macunuyla (yine bebekler için 0-2 yaş) birlikte çünkü diş yüzeyine fırça ucunun tam dokunmasını istiyordum.


Yeni aldıgım bu fırçayı henüz 2 haftadır kullanıyorum. Eline vermiyorum çünkü çok sert ısırıyor, kıllarını çekip çıkarıyor. Ben fırçalarken bir süre durup izin veriyor sonra almak istiyor o zaman da eline Nuk'u veriyorum. Macunu ise henüz açmadım.Kullanım süresi 1 aymış o yüzden daha fazla dişi çıktığı zaman açmayı düşünüyorum.


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder