Translate

22 Ocak 2013

Islak Mendiller


  Fazla konuşmaya gerek yok!
  Hepsine tek tek baktım, tüm ıslak mendillerin içeriği aynı ve siz çok iyi biliyorsunuz: Kanserojen maddelerin vucutta nasıl biriktiğini..

İlla bir anda mı etki etmesi lazım? Zamanla birer ikişer bozuyor hücrelerin yapısını
ve siz bebeginizin agzını degilde poposunu silseniz de farketmiyor!!
Deriden de geciyor; tıpkı kremlerimiz gibi



Bu içerik tüm ıslak mendillerde var, tekrar söylüyorum. ( bebekler için üretilen mendiller)
Burada uni' yi örnek verdim cünkü uni mendillerinin bir tanesi tamamen dogal. Ama ne yazık ki ben hiçbir markette bulamıyorum o çesidi!! Marketlerde hangisini çevirip arkasını okusam içerik bu.

  ingredients: demineralized aqua, coco glucosid, peg7 glyceryl cocoate, polysorbate 20, aloe barbadensis extract, tocopheryl acetate, phenoxyethanol, tetrasodium edta, citric acit,parfum

Bu uni comfort un içeriği, asagı yukarı bunlar var hepsinde.
Uni wipes' da birde sunlar var;

disodium cocoamphodiacetate, caprylic capric, triglyceride, benzoic acid, dehydroacetic acid, polyaminopropyl biguanide, ethylhexylglycerin,

''Lütfen dikkat edin'' Demek için üsenmedim yazdım.
Face' de paylastıgım yazıyı bulsaydım onu da ekleyecektim, bunların tek tek acıklaması ve zararları yazıyordu.
Ama aklımda..

Hep uni den örnek oldu ama uni mendillerin dogalını bulmak için yanlıslıkla eve alınanlar bunlar yoksa tüm diğer markaların içeriği hep bu sekilde.

UNİ BABY PURE benim aldıgım ama ne yazık ki buna da dikkat edeceksiniz çünkü bütün Pure lar aynı degil, bu resim dogal olanın içeriği



İçerir- içermez panosunun hemen altında 1 satırlık bir içerik var. Dikkat edin!!
O panonun içinde bu içeriğin acıklaması yazıyor.

 ingredients:  demineralized aqua,  coco glucosid, potassium sorbate

  Coco-Glucoside (Hindistan cevizi yağından elde edilmiş ekstra hassas temizleyici), 
  Potassium Sorbate (Gıda koruyucusu)

diğerlerinin 3 tanesi 6 lira, bu mendilin 2 tanesi 12 lira


13 yorum:

  1. çok yararlı bi yazı olmuş , klavyene sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ileride lazım olur sana da :)

    YanıtlaSil
  3. Yazı için ellerine sağlık. :) Senin de bahsettiğin gibi ıslak mendil konusunda dikkat etmek lazım. ben de ıslak mendil alırken içeriğine çok dikkat ederim. Bunun için belli başlı markaları kullanıyorum. En çok kullandığım marka ise Freshn Soft çünkü ürünleri çok kaliteli ve paraben maddesini içermiyor. Bebeğimin cildi hassas olduğu için ıslak mendile çok önem veriyorum. Mesela yenidoğan bebekler için bir ürünleri var ismi de yenidoğan ıslak pamuklu mendil sadece saf su ve pamuktan oluşuyor. Bebeğimin cildini bu ürünle siliyorum ve çok da memnunum. Yani annelere rahatlıkla Freshn Softu tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katkın için teşekkür ederim sanırım gördüm o mendili ama arkasını çevirip bakmadım galiba Ela o zaman yeni doğan olmaktan çıkmıştı :) gerçekten içindekiler kısmında sadece su ve pamuk mu diyor eğer öyleyse onları da tebrik etmek lazım. bebek sağlığını düşündükleri için. daha 2 gün önce face deki sayfamda bir resim paylaştım diş macunlarının arkasındaki renkli işaretin ne anlama geldiğine dair. hemen evdeki macunlara baktım mavi ve kırmızı renk vardı. mavi doğal ve tıbbi malzeme, kırmızı ise tıb mal ve kimyasal mal içerir anlamına gliyor. sonra dün oral b nin çocuk macununa baktım renk siyahtı. inanamadım, tamamen kimyasal mal içerir demek. hem çocuk macunu yapmışlar hem de kimyasal malzeme. bir de o kadar isim yapmışlar. pes dedim!!

      Sil
  4. önerim ıslak mendil konusunda Biobaby temizleme menidli kullanıyorum. ekinezya içeriyor ve herhangi bir yan etkisini görmedim. özelikle 60 adetliği çanta için oldukça ideal

    YanıtlaSil
  5. öneriniz için teşekkürler, en kısa zamanda içeriğine bakmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Biraz önce bu yazıma yapılmış bir yorum okudum hatta yayınladım ama profil resminin uygunsuzluğundan dolayı sildim. Çünkü bu sayfa benim ve ben sayfamda (anneler ve çocukları için açtığım ve kızıma özel hazırladığım ) çıplak kadın resmi görmek istemiyorum. Ama ona cevap da vermek istiyorum. Kanatlı şeytan adlı kimya mühendisi , ben de sınıf öğretmeniyim. Yorumunuzda haklı olabilirsiniz, sonuçta hazır olan her şeyde doğallıktan bahsetmek maalesef mümkün değil artık. Keşke mesleğinizden dolayı edindiğiniz bilgileri insanlarla paylaşırken daha kibar ve normal olabilseniz. Yardımcı olmak dalga geçerek, aşağılayarak olmaz çünkü. Siz de öğretmenlik adına ya da başka konularda yetersiz kaldığınızda diğer insanlar da size sizin tarzınızda mı anlatsın ya da bu şekilde mi yaklaşalım birbirimize? kahkaha atmanın manası nedir yani? "Hanımefendi kendinizce yardımcı olmak istemişsiniz ama bakın ben kimya mühendisim ve bu .....Budur. Asıl içeriği şudur.... Onun yerine pamuk ve su kullanın, iyi günler"" çok mu zor acaba???!!!! Sadece bir konuya bakarak benim Nasıl bir anne olduğuma karar vermek senin gibi toplum içinde ya da bir insanla Nasıl konuşacağını bilmeyen, iletişim ve saygı kurallarından bihaber birine mi kalmış!!

    YanıtlaSil
  7. Yazınız harika elinize saglik

    YanıtlaSil
  8. Yazınız harika elinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Uni Baby Yenidoğan Islak Mendil, yeni doğmuş bebeklerin hassas ciltlerinin günlük temizliğinde kullanabileceğiniz, doğal içeriğiyle bebeğinizin tenine zarar vermeden kullanabilirsiniz. En uygun fiyata Uni Baby Yenidoğan Islak Mendil satın almak için http://www.sepetinizbos.com/uni-baby-yenidogan-islak-mendil-24-lu-paket-skt2018 adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. En iyisi, benim gibi kendiniZ yapın mendilinizi.

    YanıtlaSil